Måndagen den 21/6
Då var det måndag igen då.
En ny vecka framför oss har vi men vara 4 vardagar. Önskar er alla en underbar måndag för nu måste jag sova
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Den lilla damen här ska börja i förskolan till hösten så jag har suttit i telefon med dem idag och bestämt tid för vårt första möte. J lyckades inte komma fram på hela förra veckan och jag kom precis innanför dörren och provringde. Inga problem. Fördelen med att inte ha ett jobb så kan man ringa när andra jobbar.
Annars så blir det grästrimning idag. Det är ett riktigt kanonväder än så länge, soligt och varmt. Det får man försöka att njuta av så länge det varar.

Det bankas och bultas här utanför, nu ska "min" sida av huset få nytt tak. Byggrabbarna är nu noga med säkerheten, det är "bara" en kabel som är farlig eftersom den ligger på backen och strömmen tas från tvättstugan där det är våtutrymme. Inte så roligt om den skulle bli strömförande.
Nej, nu ska jag åka och hämta en kompis till Jennifer. Hon känner sig mkt bättre tjoho!!!! Problemet är nu att få henne att använda kryckorna några dagar till, typiskt barn, full fart så fort de känner sig minsta lilla friskare
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Här är det mulet men iaf uppehåll idag:) Igår var det underbart så jag, Kim, en kompis och hennes tvillingar satt ute hela eftermiddagen och kvällen på ett fik på samhället:)
Idag har jag tagit en cykeltur på ca 4 km med Åskar så nu är han helt slut *s* trots en ordentlig kiss/bajs-paus så var han så trött på slutet att jag knappt kunde hålla cykeln stadig i den långsamma takten;)
Nu ska jag kolla lite mejl, dricka lite cappucino och slappa lite innan jag tar itu med disken…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Jag ska sova snart, för hade en liten här som inte ville sova som jag ville i natt, som jag hade behövt…så idag har jag varit väldig trött
Vi har haft sol hela dagen och väldigt fint väder

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!