Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: dagens
Läst 1472 ggr
sponny
0

Tisdagen den 22/6

Jobbsökning idag också som vanligt, har ett par företag att ringa til som bad mig ringa tillbaka fram mot sommaren om inget hänt tills dess. Och så ska jag iväg och köpa tråd til trimmern. Självklart var det så att igår, när jag hade 5-10 meter kvar att trimma så tog tråden slut så klart. Sjukt irriterande, men så är det. Så hinner jag ska jag skaffa det idag och fixa det sista.

Bettan1975
0

Här har det varit en ganska tråkig och lugn dag. Jag har tvättstugan oc så har jag varit till min farfar och städat. han bad mig komma så att han kunde få lite midsommarfint.

Jennifer sov borta och har inte kommit hem ännu, får nog ringa henne snart och förvarna om att jag kommer och hämtar henne.

Skulle haft ork att städa färdigt här hemma också, men luften går alltid ur när det är ens eget hem. Dock känner jag att jag kommer att fixa det ikväll.

Jag har som Sponny sökt jobb elr rättare sagt, letat jobb att söka. Det är värre än vanligt på jobbfronten nu när det är sommar märker jag.

Min gulliga granne och gamla rektor kom och frågade om jag kan ta in hennes post och vattna hennes blommor när de åker bort några dagar och det gör jag så gärna. Hon vill att jag ska bli medlem i Husmodersföreningen också, men jag är tveksam till det….har svårt att se mig själv med en massa pensionärer som älskar att brodera, medan jag lyssnar på Black Eyed PeasSkrattande Jag har dock inte sagt att jag bestämt mig ännu, jag har nog ganska mkt gemensamt med dem, men kanske inte så mkt att ge tillbaka.

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

Mirjami-78
0

Jag har varit och jobbat som vanligt. Sedan var ag och frågade efter vagnen som skulle vara klar igår vilket den inte var. Den var inte klar idag heller, och tjejen i butiken kände sig lite dum, då leveransen ut av ljhulen inte hade kommit som det skulle. Imorgon åker min store son till min mamma. Jag ska skicka han med tåget imorgon kväll/eftermiddag, så det blir bara jag och den lille sonen hemma sedan. Min mamma är snäll som tar store sonen just nu för jag får gå upp ca 4.45 varje morgon för att hinna först lämna lille sonen på dagis och sedan store sonen på fritis på andra sidan ut av staden.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool