Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: dagens
Läst 1856 ggr
Mirjami-78
0

Fredagen den 25/6 Midsommarafton

God morgon!!!! Nu är vi vakna igen och vi har fått sova ordentligt i nattSkrattande Så vi är rätt så pigga just nu.

Vi ska snart gå ut för vi ska åka och handla på Willys. Orkade ju inte med det igår kväll Tungan ute Var för trött helt enkelt.

Jag önskar er alla en härlig Midsommar, med sol och god mat!!Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

Hej på er alla.

Ja idag är det Midsommar. Skrattande Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Känner liksom inte för nåt. Vart en tuff vecka på jobbet så man är helt slutkörd.
Kanske att jag sticker ner till syrran framåt kvällen…och stannar hemma under dagen och lagar mat och pysslar och bara är.

Pia…jag vet hur du kände igårkväll..hahahh..jag vart lika trött men jag tvingade mej att handla. Som tur var så var det inte så himla mycket folk.

GLAD MIDSOMMAR på er alla. Kyss

Denna kommentar har tagits bort.
Mirjami-78
0

Mia: Jag han hadla lite kött som ska ompaketeras….Så hur mycket folk det var på Willys och sa bara till lille sonen…..Vi åker hem och sover…Ja det blev sagt och gjort. Han sov från 19.00 tills nu på morgonen. Jag vaknade igår kväll runt 23.00 tiden och tvingade mig själv upp för jag var behövde på toa samt dricka något fast jag hade velat ligga kvar i sängen och bara sova.Tungan ute

Idag så kommer jag med vara hemma….Men ska bara handla hem först det jag behöver……Sen blir det att ta det lungt och kanske städa och plocka här lite under dagenTungan ute

[mia-38]
0

Hehehheeh…B ska köra buss till 19 ikväll…sen upp vid 3 natten därpå och åka iväg och jobba igen. Men jag bjöd hem han på lite midsommarmat efter jobbet ikväll iallafall. Hoppas han går med på det. Kyss

Skönt att få sova så länge Pia. Ibland behöver man verkligen det.

Bettan1975
0

Jag är ledsen, arg och bitter idag. Jag missar min första midsommar med barnen och allt är A:s fel pga de val han gjort åt resten av familjen. Jag måste lämna dem eftersom det är hans helg, inte för att jag vill. Barnen är ledsna och vill vara med mig på midsommar och jag kan inte göra något åt saken.

Jag ska vara hos O, men just nu vill jag hellre stanna hemma och sova bort hela dagen. Inte blir det bättre för att jag har hostat precis hela natten och inte sovit ett dugg. MIA, jag har nog fått den där hostan du kämpat med så länge.

Hittade ett tips mot hosta och ont i halsen. Man skulle ta massor av citron och spä ut med bara en aning vatten och gurgla det så långt ner i halsen man klarar av. Har prövat inatt och det bränner ganska skönt i min sargade hals, men inte fasen blev hostan bättre. Jag hostar tills jag kräks och har nu träningsvärk i hela magen. Fast det är ju positivt förstårsSkrattande

Eftersom jag tidigare jobbat med blommor, är det alltid roligt med sådana här helger eftersom man får fixa lite. Mina barn vill inte ha kransar, utan jag brukar fläta in/nåla fast blommor i håret på dem. Nu har de dock kortare hår än de brukar, så igår klädde jag diadem med brudslöja, blåklint, rosa elegancenejlikor samt lite gula utfyllnadskvistar vars namn totalt fallit ur min skalle just nu. N kan man ju bara hoppas att barnen får använda dem idag också, vilket tyvärr inte är givet när man har med A att göra.

Nej, nu får jag rycka upp mig och bli lite positiv…..små grodorna….små grodorna………..

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

[mia-38]
0

Usch Bettan….
Vet hur du har det med den hostan. Lider med dej. Rynkar på näsan
Jag har fortfarande hosta till och från…men inte som innan.
Och tröttheten satt i säkert i två veckor efter.

Hoppas att du blir piggare och på bättre humör under dagen.
Varm kram till dej. Kyss

[mia-38]
0

KyssHAN kommer ikväll efter jobbet….fnissKyss Så det blir lite midsommar trots allt…Skrattande

Mirjami-78
0

Mia: Vad härligt!!!! Då har du någon att fira medTungan ute

Bettan: Visa nu inte för A att du är iritired. Fixa tejerna fina fast du inte får vara med dem….Och sedan går du och träffar O, så ska du se att även din dag blir hyfsat bra!! Hoppas jag alla fal….Annars finns nog jag degandes här framför datan senare ikväll om det är någon som är utan sälskap….Tungan ute

Nu ska jag och Ibbe iväg på våran nästa handlingsrunda…

Den där hostan är tyvär nog något som går just nuRynkar på näsan och man blir väldig sjuk och det tra länge innan man blir ok igenRynkar på näsan Men ni får vila helt enkelt!!!