OT-Ny familjemedlem

Men åhhhh Mia vilken sötnos elr rättare sagt båda var riktiga sötnosar.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Ja Bettan…den andra är väldigt söt den med…Heheheh..skulle inte förvåna mej om vi tar den oxå….*L*
Mia….Ja ta båda, för då har de varandra och du och sonen har varsin att "gosa" med….Guuuud vad söta de är
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Vilken liten goding:) Egon var ett bra namn tycker jag;) Alla röda hankatter jag har känt har hetat Sixten;p
Paddan var också söt men tar ni bägge så bör de kastreras så fort som möjligt för att undvika inalvel;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Bägge är sååå söta. Så är den andra kvar så kanske vi tar den med…hihihi..
Och klart jag ska kastrera bägge…:-)
Jaaa, och så får du sätta ut lite halv "tokiga" bilder på dem här så vi får se vad de hittar på

Pratade med min kollega på jobbet som stöter på mej om detta att jag kanske tar bägge två. Fick till svar: "Skärp dej"!
Just sånna svar backar jag på….han får ingen med sånna kommentarer…inte mej iallafall.
Mia…..Så klart du ska ha båda om den finns kvar!!! Nee han får inget med sina kommentarer
Hihihihihi…..
Bägge är såååå sööööta. Och vem vet hur länge min gamla katt klarar sej.
Ja Mia och så har det ju varandra och är jämngamla osv. Och så låter de blir den "gamle" där hemma
Ja jag säger som så….Ring och prata med dem om att du tar båda om det går……
Jag hade nog tagit bägge om jag skulle ha skaffat en ny katt och hade möjlighet att ta 2 
Nackdelen med honor (när man har dåligt med pengar) är väl att de är så mycket dyrare än hanar att kastrera 
Hur gammal är din gamling? Äldre katter brukar ju vara duktiga att uppfostra de nya så de passar in i familjen på ett smidigt sätt 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mia, ta båda skulle jag ha gjort
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-