Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: 15-ot-off-topic
Läst 2321 ggr
Bettan1975
0

Heta snyggingar på vita duken!

Sitter i min ensamhet och har just kollat på Top Gun och reflekterade över hur min smak av skådisar har ändrats sedan tonåren.

Tänkte det kunde vara roligt att lägga in en tråd här på skoj om vilka skådisar ni tyckte om förr och vilka som är favvsar nu. Och nu handlar det om ren och skär ytlighet gott folk, jag är ute efter utseende boys and girlsSkrattande

Förr: Brad Pitt, älskar fortfarande Höstlegender förstårs men av helt andra orsaker än Brad Pitts utseende.

Nu: Matthew McConaughey, älskar honom i Juryn A time to kill, gråter en hink varje gång.

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

Mads
0

Ryan Reynolds är en klar favorit hos mig & så Ian Somerhalder från Vampire Diaries serien…yummy Flört

Amor Vincit Omnia

sponny
0

Hon tillbringar den mesta av sin tid på den lilla skärmen i England men irländskan Dervla Kirwan måste vara en av världens vackraste kvinnor.

sponny
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och går vi en massa år tillbaka i tiden så var jag mycket svag för denna damen. Skäms Trots frisyren… Skrattande

Mirjami-78
0

Ja det finns nog en och annan skådis som man gillar……Tungan ute

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[Hayabusa]
0

#3 Halloj Spoony! Ja, har man varit med i Star Wars, så är det svårt att motså…Shit, man hade ju fått Dath Vader som svärfar, hur coolt är inte det? Glad