Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 2078 ggr
ingann
0

VARNING för spammess

Det cirkulerar återigen spammess på iFokus, denna gång från nicket "baby4me", med uppmaning om att kontakta "den" på mejlen.

Det bästa är att radera det direkt.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

Hej ingann.

ja jag fick ett sånt igår…:man kan undra vad det är för människor som skickar sån skit.

Kram

Mirjami-78
0

Jag har inget fått än denna gången men det har funnits tidigare och oftast brukar de använda liknande flera användarnamn…..Ja som Ingann skrev bäst att radera det på en gång. Blir det för jobbigt att de fort. att skicka kan man då blokera personen.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Jag har inte heller fått men Bettan uppmärksammade mig på att hon fått så jag tyckte det var bäst att lägga ut en varning så ingen svarar på det:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Ingann….ja det är bra att varna andra helt klart!! Tack!! Vet att det var en del sådant som cirkulerade tidigare…..Men sedan brukar de försvinna efer ett tag för att sedan komma tillbaka igen.

Bettan1975
0

Det går nu även ut varningar på facebook om spam, tydligen har tv4 nyheterna gått ut och varnat. Passa er för att godkänna användande av dislike-button alltså motsatsen till gilla-knappen!

Kolla er facebooksida ni som har och sätt varningen som status då det även skiter sig om någon du har som vän godkänner och sedan skriver på din sida!!!!!

Jag har varnat flera andra ifokus-sidor om det spam som vandrar här hos oss, gör det ni med!!!!!!

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

Mirjami-78
0

Tack Bettan för denna info!! Bra att varningen kommer ut!!