Veckans tråd vecka 43
Så var det dags för en ny vecka igen då 
Den här veckan blir rätt lugn tror jag för min del. Iaf fram till på torsdag när jag åker upp till Enköping. Jag bävar redan för det, det blir första gången jag lämnar ansvaret för djuren till barnen
Katterna är väl ingen fara, där behöver de bara lägga upp mat.. Rensa lådan kan jag göra innan jag åker och sen när jag kommer hem på fredagen.. Men Åskar är jag lite orolig över. Tänk om de glömmer gå ut med honom? Jag får nog ringa hem och påminna dem då och då
Varför är man sån hönsmamma för? De är ju iaf nästan 18 och 15 år haha Själv flyttade jag hemifrån vid 15 så de borde väl klara sig ett dygn 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ingann: Jag vet hur man kan vara som mamma. Jag tror inte att chansen är så stor att de kommer glömma bort Åskar. Det gör nog gott för dina barn att vara hemma lite utan dig för de är ju så stora och så får de ta lite ansvar. Jag vet att man alltid är extra orolig men oftast behöver man inte vara det. Det vet ju hur de kan nå dig om de behöver dig….Och du vet hur du kan nå dem.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Jag kikar in och vinkar….Har en del att göra just nu, men hoppningsvis så lungnar det ner sig mot helgen igen…..Hoppas ni alla har det bra!!
Hej Pia:) Jo, det är väl rätt okej nu.. Kom hem sent i går kväll så jag stupade nästan isäng:p
Det var jättekul att komma upp och träffa hela släkten, alla kusiner jag inte träffat sen jag flyttade ner hit för 6,5 år sen o så men samtidigt var det hemskt.. Det var ju min lilla moster vi begravde
Min yngsta kusin och hennes dotter var helt förstörda… Och min mosters sambo med.. Jag blev nästan orolig att han skulle rasa ihop där han satt.. Moster var hela hans liv..
Men här hemma hade det funkat ganska okej iaf… Jag ringde hem de tider jag normalt brukar göra saker när jag är hemma men ändå såg det ut som ett bombnedslag när man kom innanför dörren:P Så Kim fick sätta igång och städa haha
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Härligt att höra Ingann att du hade det bra alla fal, fast det inte var roligt ändå då det var pga. en begravning du fick åka dit. Och där ser du…Killarna fixade det hela förutom städningen då
…Men nästa gång så lär de städa med
Jag tror det gjorde dig gott att ha kommit iväg lite….