Det nya året 2011
Jag tjuvstartar lite, för att hålla sajten aktiv. Har ni några drömmar, planer eller mål för 2011? Dela med er ni som vill! Jag vet att ni alla vill vinna drömvinsten på lotto, så den drömmen kan vi väl hoppa…….jag delar med mig till er när jag vunnit den
Jag kan börja:
1. Lugn och ro till mig och barnen
2. Få ett arbete
3. Flytta och ge mina barn varsitt rum
4. Klara mina studier galant
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Ok jag hänger på.
1. Flytta till större lägenhet
2. Hitta harmoni i vardagen (har varit väldigt stressad en period nu)
3. Få barnens pappa att ha barnen iaf varannan helg
4. Att få bättre självkänsla
Jag är med.
1. Att min 3-månaders anställning ska förlängas till en tillsvidare-anställning.
2. Att jag ska kunna spara undan så pass så jag och Mathilda kan flyga upp till Luleå och hälsa på min syster.
3. Byta dator till en som fungerar jämt…och inte bara ibland.
4. Lära mig spela munspel.
Hmm.. vad drömmer jag om då?
Jag har nog bara en dröm: Att bli av med min värk 
Det skulle lösa en hel rad bekymmer för mig.. Jag skulle må bättre för jag slipper ha ont och kan sova som man bör.. Jag kan söka ett arbete som skulle förbättra ekonomin avsevärt.. Bara a-kassa skulle höja inkomsterna betydligt. Jag skulle bli mer lugn och harmonisk av att slippa värken för det är den som orsakar min stress och panikångest… Jag kan återuppta mina intressen, sy, sticka, virka, sy lampskärmar och snickra (bygga bord o sånt när jag behöver nåt speciellt)…
Så kort och gott: Bli av med roten till allt ont i mitt liv, VÄRKEN, är min enda dröm för det nya året 
Vinner jag på lotto så finns ni givetvis i mina tankar när välgörenhetsdelen ska delas ut;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner