OM OSS - ARBETE
Kan ni nämna högst 3 jobb som ni har/ haft så vi lär känna varandra lite bättre elr kanske bara för att det är skoj.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-

Jag börjar då, eftersom jag startade tråden.
Jag har jobbat som hästskötare i galoppstall, som florist i några blomsteraffärer samt som ekonomiassistent på redovisningsbyrå.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Lantbrukare, servitris och trasmattsvävare.
Produktion inom bilindustrin, underhåll inom räddningstjänsten och vaktmästare i ett hyreshusområde.
Jag väljer väl de 3 arbeten som ligger längst ifrån varandra branchmässigt sätt av alla jag haft:) Jag har varit vårdbiträde för gravt multihandikappade utvecklingstörda, sprutlackerare (Kumlins Måleri) och materialansvarig på dåvarande regementet S1 i Enköping (kläder, vapen, magasin till vapen, proviant etc)..
Nu har jag sjukpension sedan 11 år efter en operation som gav mig en total nervskada..
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Charkuterist, kokerska, lokavårdare.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Kontorist, resesäljare, systemutvecklare
Skogskonsulent, avverkningsplanerare, elevassistent för barn med aspberger.
Hästskötare, restaurangbiträde, vårdbiträde
Barnskötare, mäklarsekreterare & sjuksköterska
Amor Vincit Omnia

undersköterska (inom många områden, medicinavdeling( kirugavdeling/ laboratorie/ hemtjänst/ särskilt boende/ personlig assistent)
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Barnskötare,hundinstruktör,inom socialmyndigheterna med missbrukare och dess barn.