Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett15-ot-off-topic
Läst 2330 ggr
Bettan1975
0

OM OSS - ARBETE

Kan ni nämna högst 3 jobb som ni har/ haft så vi lär känna varandra lite bättre elr kanske bara för att det är skoj.

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

Bettan1975
0

Jag börjar då, eftersom jag startade tråden.

Jag har jobbat som hästskötare i galoppstall, som florist i några blomsteraffärer samt som ekonomiassistent på redovisningsbyrå.

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

Mammzing
0

Lantbrukare, servitris och trasmattsvävare.

sponny
0

Produktion inom bilindustrin, underhåll inom räddningstjänsten och vaktmästare i ett hyreshusområde.

ingann
0

Jag väljer väl de 3 arbeten som ligger längst ifrån varandra branchmässigt sätt av alla jag haft:) Jag har varit vårdbiträde för gravt multihandikappade utvecklingstörda, sprutlackerare (Kumlins Måleri) och materialansvarig på dåvarande regementet S1 i Enköping (kläder, vapen, magasin till vapen, proviant etc)..

Nu har jag sjukpension sedan 11 år efter en operation som gav mig en total nervskada..

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Charkuterist, kokerska, lokavårdare.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Chinilla
0

Kontorist, resesäljare, systemutvecklare

KimE
0

Skogskonsulent, avverkningsplanerare, elevassistent för barn med aspberger.

liwa
0

Hästskötare, restaurangbiträde, vårdbiträde

Mads
0

Barnskötare, mäklarsekreterare & sjuksköterska

Amor Vincit Omnia

Gullan402
0

undersköterska (inom många områden, medicinavdeling( kirugavdeling/ laboratorie/ hemtjänst/ särskilt boende/ personlig assistent)

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Lenas-bus
0

Barnskötare,hundinstruktör,inom socialmyndigheterna med missbrukare och dess barn.