Dålig aktivitet här
Hej och hopp i era trötta hjärnor. Nu är det bra visset här på forumet, det är knappt någon aktivitet alls. Vad beror det på?
Har vi vänt intresset någon annanstans på nätet? Känner vi oss starka i vår ensahet? Eller har vi kanske bara ont om tid?
Personligen kan jag inte komma på en enda rolig lek eller något annat ämne som skulle få fart på oss. Någon kanske har något att skapa en diskussion om? Något ni går och funderar på eller något intressant ni läst?
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Jag är dåligt på datorn öht just nu.. Har haft influensa sen juldagen och nu har förkylningen krupit ner i lungorna så det är jobbigt att andas.. Måste ringa vc i morgon så jag får kolla upp det… De sa ju efter svininfluensan förra året att stora förkylningar lättare utvecklade lunginflammation:( Det positiva är väl att jag inte kan få nöffnöff igen eftersom jag redan haft den:)
Men snart ska jag vara tillbaka oftare:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ingann: Hoppas att du får hjälpen du behöver!!
Jag har inte helt enkelt kunnat logga in pga. att varje gång jag har försökt har jag fått felmedelande. Har försökt detta flera gånger men utan resultat, men nu verkar det fungera.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!