Vecka 5
Då var det måndag igen och för de flesta betyder detta en ny arbetsdag eller att man alla fal ska gå upp tidigare än på helgen då det är vardag.
Jag själv blir hemma en dag till med minstingen men på tisdag är vi nog igång igen hoppas jag.
Hoppas ni alla får en bra dag/vecka.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

Jag har ont i halsen som en tok och försöker nu dämpa det genom att dricka skållhet choklad.
Måste hinna ner till stallet på väg med barnen till skola/dagis för en av hästarna har bestämt sig för att man inte behöver ha respekt för staketen utan man går helt enkelt igenom dem, ibland blir jag mer än trött på dem.
Nej, dags att försöka få fart på Alicia som vägrar kliva upp och vi måste åka om typ 5 minuter för att hinna.
Imorgon ar jag min första tenta och den är via datalänk och man har 1 timme på sig att svara på 25 frågor……. måtte jag inte få feber.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Bettan: Du får stanna hemma och vila dig!! Det är nog det enda som hjälper!!!
Det går mycket just nu med förkyldningar och magsjuka som bla. lille sonen har här hemma. Jag kände idag att min mage kanske inte heller var helt ok…Få vänta och se men hoppas på en arbetsdag imorgon.
Goddag allihopa:)
Hoppas ni blir bättre snart Pia och Bettan! Här går allt i saka mak… Börjar få tandvärk men hoppas kunna stoppa det med lite alvedon) Jag har absolut inte råd med någon tandläkare nu när jag precis varit tvungen att köpa tv och R fyller 18 på onsdag;( Aja, allt blir bättre som hin håle sa när helvetet brann 
Nu ska jag skriva ny tvättlista till tvättstugan.. Ha en bra eftermiddag!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ingann. Hoppas tandvärken ger sig!!
Jag är hemma idag, men imorgon bitti ska jag iväg igen till jobbet. Äntligen!! Jippiiii….Kommer att ha att göra men ja det kommer säkert gå bra ändå.
3,Tips från mig ta 2 ibumetin i några dagar,det gjorde alltid jag för ofta så är det en liten inflammation och det hjälpte mig i alla fall,alvedon är ju inte inflammations hämmande
.
Idag är det plugg hemma som gäller skönt när man kan planera sin dag för sig själv,läraren är sjuk.
Ha en bra dag allihopa!
Lena: Jag önskar jag kunde det men tyvärr får jag inte äta NSAID-läkemedel
De går inte ihop med mina andra mediciner…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
God kväll!! Då var denna arbetsdag och snart kväll förbi. Tid att sova här strax.
Dagen har varit ok…var på jobbet. Vädret var mindre bra. Regnade och blåste.
Då var det onsdag kväll och snart tid att sova. Hoppas ni alla har haft en bra dag!! Nu är det bara två arbetsdagar kvar för denna veckan.

Ha, jag är sjuk och insåg till slut mina begränsningar, denna dag har jag sovit precis hela dagen efter det att jag lämnade barnen på skola/dagis. Endast korta utsläpp av Leo har gjorts. Jag tycker synd om honom som inte får vanliga prommisar, men i gengäld slipper han vara ensam hemma.
Hade 4 fel på min första tenta, vilket irriterar mig ordentligt. Det räckte dock till högsta möjliga betyg på denna tenta som var VG, så egentligen ska man väl inte klaga, men när det gäller studier och prov är jag väldigt tuff på mig själv.
Hade tänkt fira med en semla, fast med tanke på hur jag mår så får det vänta, allt smakar pappkartong iaf och dessutom har jag inte minsta lust att stoppa något i min såriga hals.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Bettan: Kanonbra gjort!! 4 fel det är ju, ursäkta franskan, skitbra!! Jag tycker verkligen att du ska vara nöjd med dig själv.
Jobbet går bra och det sker nya saker hela tiden. Truckkörningen går framåt och jag tycker att det går ganska åt rätt håll. Man får tänka på att jag aldrig stått i en truck för 3-4 veckor sedan.