Vecka 7
Då var det måndag igen och en ny vecka. Har jobbat idag och är helt slut just nu då jag inte sov många timmar i natt.
Kallt är det här med så man får ta på sig ordentligt med kläder om man går ut.
Hoppas ni har en bra dag…..Och har haft en bra alla hjärtans dag som är idag
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Igår morse var det -28 idag är det bara -18g.
Sammanfattning: Gott om jobb, har stått i en höglyftande truck i ett par dagar nu och det känns i kroppen, men det är fortfarande riktigt skoj. Här hemma har jag murat lite (vid kopplingen mellan pannan och skorstenen) och krupit omkring på taket (och satt fast ett stöd på kåpan på skorstenen) men sotaren var nöjd när han kom igår.
Var och handlade lite igår så nu har jag skaffat de saker jag, när jag var arbetslös, bestämde att jag skulle skaffa när jag fick jobb. En ny stekpanna, en förbandskudde att ha här hemma och en lampa i taket i sovrummet.
Bettan: Lilltjejen i Luleå ska heta Ellie. LÄNK
Guuuud vilken söt liten bebis Sponny!! Ja du är nog en stolt morbror.
Har varit hemma idag men imorgon så ska jag iväg till jobbet igen…Store sonen hade ett ep-anfall i natt men läget är under kontrol…..
Snö och kallt har vi som alla andra. Imorgon ska jag iväg och handla efter jobbet och sedan hem och skura. Får en gäst i helgen.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

Sponny, så himla söt lilla Ellie är och ett väldigt fint namn. Jag älskar bebisar…suck, nu blir jag alldeles bebissjuk.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-