Vecka 16
Jaha, jag börjar väl veckans tråd då så vi kommer igång.
Helgen har varit underbar, men idag har det mest varit nervöst. Jag har haft massor att göra på "jobbet" och tiden har gått fort. Till sist kom då det där samtalet jag väntat på….. familjerätten ringde och JA, nämnden kommer att dra A inför rätta gällande umgänget. Familjerätten har idag försökt få tag på tinget utan framgång, men fortsätter imorgon.
Tanken är att få ett interimistiskt beslut på indraget umgänge tills rätten tar upp fallet, men familjerätten ville även fråga hur de ska gå tillväga för att kunna hjälpa mina barn och få ett för dem positivt beslut i rätten och jag hoppasnu att de håller vad de lovar.
Om familjerätten hör av sig till mig imorgon är ni de första som får veta, det lovar jag.
JAg håller andan och hoppas på det bästa!
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Vilken skön start på veckan
Hoppas allt går fort nu och att tinget dömer till flickornas bästa.
Här är det lite småkyligt trots sol men med en kofta så kan man sitta ute. Och nu är det snart dags att ta en cykeltur med Åskar:)
Ha en bra eftermiddag alla!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Familjerätten ringde idag för att meddela att de begärt interimistiskt indrag av umgänget, men att de inte får något beslut innan påsk, vilket jag har full förståelse för. Ruljansen är iaf igång, så nu kan jag inte göra mycket annat än att vänta.
A har inte hört av sig, så det verkar som om han inte tänker hämta barnen imorgon. Jag tänker iaf inte lämna ut barnen eftersom jag följer familjerättens rekommendationer.
Ska bli skönt att vara ledig några dagar för att umgås med tjejerna och hinna ikapp hemma med både tvätt, städ och pluggande.
Tror nog att det kommer bli promenad på stranden någon eftermiddag faktiskt och så ska jag grilla om det blir finväder.
Önskar er alla en riktigt GLAD PÅSK!
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Vad underbart Bettan!! Hoppas verkligen det blir bra den här gången!
Hoppas alla har haft/har en bra påsk
Själv har jag suttit ute med en kompis, hennes tvillingar och våra hundar hela dagen.. Vi har grillat fläskfilé, kycklingfilé och korv o så har vi fikat dagen lång.. Nu är Åskar helt slut efter att ha busat så länge 
Kim och jag har snickrat grindar i veckan så nu kan hundarna springa fritt på bakgården:)
Ha en bra kväll allihopa!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja snart är påsken förbi. Har hunnit städa alla fal en del ut av det jag ska göra. Barnen kommer hem idag vilket känns ok då det har varit hos mormor.
Bettan håller tummarna att det får ordning på det där hela nu!!
Glad Påsk till er alla!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Underbart väder denna helgen så jag och Mathilda har passat på att njuta av vädret. Fikat ute, planterat lite frön, hjälpt farfar i skogen, metat, osv, osv.
Imorgon ska hon tillbaka till J och jag ska dels på en husvisning på förmiddagen och sedan direkt efter den raka spåret till jobbet för en dags övertid. Mycket nu…
Tänker på dig Bettan och hoppas att allt ska gå din och flickornas väg.