Vecka 19
Jag har sjukt mycket att göra så närvaron här på forumet har helt klart blivit lidande. Men fördelen med det är att jobbet jag sysslat med, att mura upp och laga min trappa börjar bli klart. Det har varit riktigt kul att syssla med det även om det är mycket jobb.
Och idag var mäklaren här och tittade på huset. Fick ett bra betyg och det han ansåg att jag skulle få låg runt det jag vill ha för det. Så det ser ljust ut.
Jag ringde förresten förra veckan och la ett bud på stället. Än så länge är det det enda budet och jag fick nu höra från mäklaren att två andra är intresserade men att de inte kan köpa det just nu utan måste sälja sina hus först. Medan jag, tack vare vänliga borgenärer, kan köpa det idag om det skulle vara så. Det ser bra ut…
Ha nu en riktigt bra dag på er!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag fick besked från mäklaren nu ikväll. Tydligen ska jag bli småbonde uppe i Kyrkhult. För jag fick köpa stället!! Yehaa!!!! 
Grattis Sponny!! Vad härligt att höra detta!!
Jag har jätte mycket att göra på det senaste så har inte varit mycket vid datan bla. i helgen.
Jag hoppas att ni har haft lika fint väder som vi har haft här. Det känns helt underbart.
Det är verkligen vår/sommar……
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
GRATTIS SPONNY!!!
En dröm som gått i uppfyllelse
Nu får du hålla tummarna för att våra drömmar oxå slår in 
Nu är ju värmen tillbaka så nu tillbringas den största delen av dagarna utomhus, men det är nog lika för de flesta sajter nu… Aktiviteten ökar igen framåt hösten eller om det blir en kall regnig sommar;)
Nu hägrar sängen så jag säjer godnatt…
(så här tillbringar vi dagarna)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Tisdag… En alldeles utomordentligt tråkig dag!
Jag har magsjuka så jag vågar inte gå ut idag
Kan man inte göra något slags atal med sjukdomsgudarna så man bara blir sjuk under regniga dagar? Eller så får jag be hyresvärden köpa en bajamaja o ställa på gården;p
Hoppas alla ni andra får en underbar dag med mycket sol och värme!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

SPONNY TJOHO STORT GRATTIS TILL STÄLLET!!!!!!!!!! Vi vill se bild, elr iaf jag
Ingann: Magsjuka OGILLAS alltid, men speciellt i värmen!
Jag kämpar på men har blivit erbjuden anställning på "jobbet" så jag får börja den 23/5 JIPPIE!!! LÖN YES!!!! Det blev lite hastigt i fredags för vi hade en helvetesdag här på jobbet, så jag blev bara erbjuden anställning, men jag vet inte vilken typ eller lön eller något alls och har inte hunnit smälta det ännu.
Igår fick vi kaninungar, men tyvärr var de döda. Jättejobbig förlossning så jag tror stressen blev för mkt.
Lilla bebisfölet kämpar på och har ett j-a humör hon är en bitch helt enkelt, fast en väldigt söt bitch just nu blir värre när hon blir äldre om hon inte vant sig av med det beteendet.
Klarade tentan och har nästa 1 juni.
Ha det bra allihop, nu måste jag fortsätta jobba på här.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Det verkar som om du hade rätt Bettan. 2011 är året när det händer. Jag ska iväg och skriva på pappren på tisdag och sen ska jag försöka se till att det kommer upp lite bilder.
Annars är det jobbet som gäller och jag lyckades få trappan klar igår.

Jaaa……jag hoppas verkligen att 2011 fortsätter att briljera, vi är fantastiskt duktiga på att kämpa när vi har det tufft allihop!
Mina studier går åt helvete kan jag säga, ta me f-n jag kommer inte igång.
Jag har, med hjälp av Jennifer flyttat mitt sovrum till vardagsrummet, så nu har jag ett kombinerat sovrum/vardagsrum. Jag tog det beslutet eftrsom det ändå skiljer 5 år mellan tjejerna och det blir konflikter och orättvisa varje gång Jennifer vill ha kompis sova över och Alicia då får finna sig i att sova i min säng.
Inte så perfekt att sova i vardagsrummet kanske, men eftersom min lägenhet är väldigt stor för en trea, så blev det riktigt bra. Tjejernas rum är inte färdiga ännu och jag har massor med saker att stuva om, men nu får man ju allt genomgånget ordentligt, tror det blir super när det är färdigt.
Kylan kom tillbaka hit idag….. det är riktigt kallt och det var bara 4 grader vid 18-tiden.
Nu glo på Criminal Minds istället för att plugga…..fy skäms Bettan
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-