Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 991 ggr
ingann
0

Sommar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sommaren närmar sig med stormsteg och semestern med den.

Har ni gjort upp planer för någon längre semester eller ska ni vara hemma och ta dagen som den kommer?

Själv blir det nog bara att vara hemma..  Eventuellt blr det några dagar vi åker hem till Enköping och hälsar på släkten  annars tar vi nog dagen som den kommer..

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Bettan1975
0

Jag får nog vackert jobba med tanke på att jag blir anställd 23/5(om ingen ändring skett innan jag har anställningspapper i min hand vågar jag inte tro det)

Jag hoppas också att jag ska kunna bli sambo till sensommaren/hösten om vi kommer igång med utbyggnation av särbons lilla hus.

Lite sol och bad ska väl hinnas med på helgerna och både särbo och barn vill gärna åka till kolmården i år igen.

Jag är mest orolig över att det verkar bli ett värre ormår än vanligt, huggormar ses överallt och jag fattar inte att de fortfarnade är fridlysta…..vargar kan de skjuta för att det antalet ökat minsann……men ormarna då usch förstör hela min sommar!

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

ingann
0

Jag håller tummarna för att inget strular med jobbet även om det innebär att du får jobba i sommar:)

Vad kul att du ska bli sambo! Du får sätta en blåslampa i baken på O så han sätter fart;P

Jo, det är ett riktigt ormår i årObestämd Veterinärkliniken där syrran jobbar får in ormbitna hundar var och varannan dag redan…  Så jag är livrädd när jag släååer Åskar lös.. Utan körkort och över en mil till närmsta veterinär är ingen höjdare Obestämd

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner