vecka 20
Måndag igen då…..tiden går så fort att man inte hinner blinka. För mig har det varit en riktig supermåndag…..jag har fått jobb!!!!!! Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning och förskottssemester. Det enda jag i princip tullade på som jag egentligen inte vill var väl att ev övertid ingår i lönen.
Ingen superlön utan en medellön, men mer än jag tjänat tidigare, dessutom jobb på hemort och 8-16 som arbetstid, funkar bra för en ensa mamma.
MYCKET GLAD!!!!!!
Kan ju säga att det var rena rama höstrusket imorse med ösregn och kyla och så kom kvällen och solen värmde ordentligt.
Jag och barnen firade med att äta en pizza efter ridskolan idag.
Just ja, hade visst fått in pengar från en fond i fredags också, så nu har vi mat till barnbidraget kommer på fredag.
Hoppas ni också haft en toppen-måndag!
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Ett super-grattis Bettan och en stor kram. Det var fantastiskt roligt att höra!! 
Sitter och väntar med en kopp kaffe på att åka till jobbet. Ska sluta lite tidigare idag och åka till Karlshamn där jag ska skriva papper på huset i eftermiddag. Sen efter det är man hemmansägare. 
Grattis Bettan! Gud vad kul att du fått jobb
Här är det regn och rusk idag.. Inget roligt alls:( Var Med R till skolan i morse och hämtade veckans uppgifter så jag var som en dränkt katt när jag kom hem…
Nu är det dags att börja fundera på vad man ska ha som mat idag..
Hoppas alla får en fin kväll!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Idag vuxenpoäng iaf för mig………jag har grillat alldeles själv=) Fånigt jag vet, men det var exet som skötte grillningen jämt.
På måndag kör man första "riktiga" dagen på jobbet. Avslutade min praktik med att jobba över en timme.
Sponny: Jag är fantastiskt glad för din skull över huset!
Tack förresten för gratulationerna för jobbet. Det känns otroligt skönt att kunna släppa oron för ekonomin, jag känner mig rik. Visst är det konstigt att ens resonera så när man fortfarande är ensamstående med den enda inkomsten i hemmet och det är faktiskt ingen superlön, jag menar man är ju varken chef, vd eller biträdande chef utan bara en administratör. Det kommer att ta tid att komma ikapp och jag är bara så otroligt glad just nu, så mycket stress släppte direkt.
Inlämningsuppgift som jag ej ens tittat på ska vara färdig senast söndag, hann inte idag, nu är jag för trött…….imorgon då ska den fixas. Tenta 1 juni……måste verkligen sätta fart, sista rycket sedan är det sommarlov.
Imorgon är det tvättstugan som gäller samt klippning….åh att kunna klippa oss alla tre samtidigt känns som rena himmelriket!!!!
Betala räkningar nästa vecka, inte så kul, men i helgen ska jag njuta av att jag fått anställning!!!!!!
V75 på Gävletravet, men det blir nog till att skippa det tyvärr, dygnet har för få timmar.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grattis Bettan för de nya jobbet.
Grattis Sponny för de nya huset.
Jag haar haft fullt upp. Barnen jobbet osv. Sen har M varit här hela veckan så man har umgåts en hel del då.
Nu i morgon är det månda igen och det innebär att man ska jobba igen som vanligt.
Här regnar det och blåser idag…inget vidare väder.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!